anderssonsjosefin.blogg.se

when the sun goes down and we fill the streets

Kom hem från London igår. Verkligen älskar den staden. Känner att min dröm om att flytta dit är ännu större nu! Trodde att allting skulle vara dyrt där, men det var det faktiskt inte. Kan ju hända för att jag hitta massa kläder på primark som en tröja kosta 5 £ så.
Men flyget var 1 timme försenat och sen så skulle man stå i nån jävla passkontroll ut från arlanda i nästan 1 timme så höll på att missa färjan. Körde till kapellskär från arlanda på 45 minuter som tar vanligtvis lite mer än 1 timme.
När jag kom hem så öppna jag mitt brev från ålands gymnasium. Blir hotell och restaurang i höst om inte 13 personer får för sig att hoppa av lusse. Som jag inte tror kommer hända.
orkar inte hålla på och redigera massa bilder så ni får en oredigerad fin bild.
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback