anderssonsjosefin.blogg.se

It could be better if I kept it to myself

Kom hem från tränigen för nån timme sen. Träningen gick riktigt skit men blev frågad om jag ville komma och träna med a laget så nånting bra måste jag ju ha gjort! Har alltid tvekat om jag verkligen vill träna med a laget men när jag får chansen så måste jag ju ta den.
Imorgon kommer Natha hit så ska vi göra klart SK5 projektet klart och plugga på spanskan. Vill ha ny period men är inte alls redo för proven som kommer nu. Har prov varje dag som kommer nästa vecka. Och jag har inte riktigt börjat plugga ännu. Men sen är det bara 2 perioder kvar och den sista perioden är så sjukt jobbig. Lär väl bli underkänd i alla kurser för jag har bara läsämnen.
volleyball gif | via Tumblrvolleyball   | via TumblrUntitled

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback