anderssonsjosefin.blogg.se

58:25

Igår vaknade jag 7 och kunde absolut inte somna om. Imorse vaknade jag halv 6 av att hela huset och sängen skakade pga åska. Trodde seriöst att jag skulle dö där ett tag.
Igår på kvällen var jag och elvira till min moster och kusiner och spelade lite fotboll med tre gulliga ungar.
Idag var jag hem till Jomala och hoppades på att jag skulle ha fått disney chanel. Men började typ gråta när jag inte hade det. Har fått 60 nya kanaler och man kan bara kolla på 10. Alltså ta mitt liv vad jag blir ledsen! Åkte tillbaka till föglö efter nån timme och var och spela lite volleyboll på kvällen. Imorgon ska jag till moster igen och leka med barnen igen.
Och måste bara säga att i början så var jag lite besviken över att jag inte kom in på vård eller lusse. Fast jag visste att jag inte hade nån chans att komma in på lusse. Men nu när jag har smällt allt och börja tänka vad jag vill så känns det riktigt jävla bra att jag ska börja hotell- och restaurang!
lipstick

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback