anderssonsjosefin.blogg.se

I don't think you kow

Bestämde väldigt sponant med Julina idag att jag följer med henne till Stockholm imorgon kväll och sen på fredag går vi på idol. Kommer hem på lördag kväll så om det är någon som vill göra nånting då, slå en signal!
Skönt att jag gjorde alla läxor idag på hålen så ska snart kämpa mig upp ur sängen och städa upp i rummet och packa. Kommer inte hinna fara hem innan jag tar bussen till Eckerö imorgon så måste ju passa på att ligga i min underbara säng när vi inte ses fören på lördag. Kommer ju sova i en bäddsoffa i två nätter och sen trängas i en 1a med 3 andra personer.
Men nu ska jag ta mig upp ur sängen för att packa och städa och sen kanske kolla på lite paradise hotell!
Gamal, konstig bild från i somras då jag var lite brun. Saknar sommaren i denna kyla!
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback