anderssonsjosefin.blogg.se

I wanna feel the sun, the waves, the wind in my face

Går nog inte att förklara hur glad jag är nu! en tant ringde från ålands gymnasium och sa att jag hade en plats på lusse om jag vill ha den. Ofc tacka jag ja! Känns så sjukt bra nu. Det är det här jag velat sen jag fick veta att det fanns skola efter högstadie. och då fick jag alltså veta att jag skulle gå i skolan längre än 9 år som jag då tyckte var pest och pina. tycker nog fortfarande det föresten.. men känner mig sjukt taggad på att börja nu när det är nått som jag verkligen vill. Eftersom jag planerat hela min framtid efter hotell- och restaurang nu så ska jag börja planera om. Eller jag ska fortsätta planera där jag sluta efter att jag fick veta att jag inte hade kommit in på lusse.
egentligen så det värsta är att jag har tagit ett bajsprov helt i onödan. Kommer aldrig kunna släppa det...
Bye Summer
även om jag är taggad på att börja skolan nu så vill jag ändå ha sommarlov i några månader till! :D

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback